Suck och stön

Jag kommer att bli riktigt imponerad av mig själv om jag orkar att ta mig ur sängen i morgon bitti. De senaste tre timmarna har jag rengjort balkongräcket (pollen är ett otyg) samt skrubbat trätrallen noggrant med trallrent och vatten (så många gånger faktiskt att jag har tappat räkningen).
Och jag är inte ens klar ännu!

Svetten rinner, jag stönar och stånkar och är klar över en sak: Om jag bara har gått ner 300 gram den här veckan också så kommer jag få ett sammanbrott. På riktigt.

Har tagit "före-bilder" av balkongen. Ska ta "efter-bilder" när trallarna är oljade, räcket målat, balkongmöblerna är på plats och blommorna är planterade.


Kommentarer
Postat av: Tress

Fan vad duktig du är gumman!

Vill inte vara en glädjedödare nu(då jag hoppas att du är klar med allt) men pollenskiten brukar ju komma tillbaka inom kort sedan är det ju bara att göra om.Jo jag är pesso nu;-)

Ta hand om dig!

2010-05-15 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0