Dramatik i förorten

Utan att överdriva så kan jag berätta att det är lite omständigt för fordon att komma in på bakgården där jag bor. Dels måste man först igenom en stor bom som man måste ha nyckel till. Sedan är vägen upp till själva gården både mycket smal och mycket brant.
Det enda med hjul som egentligen någonsin besöker gården är cyklar och skottkärror till höst- och vårstädningen.

Natten till idag har dock en bil dock lyckats rämna bommen (att föraren överlevde denna kollision är ett mirakel i sig) för att sedan i halkan lyckats köra upp bilen för att slutligen parkera i sandlådan.

Det finns dem som säger att det aldrig händer någonting i förorten.

Jösses! Det är ju här allt drama sker!


Jag har en känsla av att detta kommer att vara min balkongutsikt ett bra tag framöver. Vad som hände med föraren till bilen är fortfarande oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0