I väg mot riktigt höga höjder

2004 var jag uppe i Empire State Building. Med dagens mått mätt är det inte en speciellt hög byggnad men den var tillräckligt hög för mig att säga "aldrig mer!" när jag äntligen återvände till fast mark.
Jag är inte ett dugg förtjust i höga höjder och får svindel bara jag står på en pall. Ja, det är faktiskt en utmaning i sig för mig att bo på andra våningen.

I morgon ska jag verkligen "face my fears". Jag ska åka upp i Burj Khalifa som på hemsidan marknadsför sig själv som "The world´s tallest tower".

Världens högsta skyskrapa!

Om
jag kan så ska jag ta lite bilder och lägga upp på bloggen när jag kommer hem. Om jag dör av chocken så vill jag tacka alla er som följt min blogg de senaste åren.
Risken finns nämligen att jag gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0