Inte dagens populäraste kille...

Hemmafixaren Martin och jag har en understanding. En överenskommelse som vi har gått igenom en si så där hundra gånger.
Och det är att när han ska vara med på TV så ska han informera mig om det INNAN sändning (gärna dagen innan så jag hinner promota hans kommande medverkan). Självklart i första hand för att jag inte ska missa det. I synnerhet nu när public service-kanalen slarvar med att lägga ut hans inslag på Play-tjänsten.

Men Martin tenderar att glömma bort denna överenskommelse. Senast idag faktiskt. Tydligen har han varit med i direktsändning i morse utan att meddela mig.

Och jag kan bara inte begripa vad som kan vara viktigare än mig!

Jag tror att jag minst kommer att kräva en middag för denna miss. Minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0