Jag ger det ett försök

Oro och inre stress är är kroppens stora fienden. Inga positiva effekter ger dem. De senaste årens turbulens har resulterat i att jag har tappat hälften av mitt hår. Visserligen hade jag mycket från början men numera är håret livlöst och tunt. Till och med så pass att jag ett tag funderade på att klippa av mig allting och då har det gått väldigt långt.

Men nu när vindarna har vänt så väljer jag att strida mot förfallet istället. I torsdags gick jag till en hälsokostbutik och köpte Silicea-kapslar som ska ge "fastare bindväv, starkare naglar, mjukare och slätare hud samt tjockare och starkare hår".

Det kan ju knappast skada att ge det ett försök i alla fall!

Välkommen tillbaka hår!


Först om ett halvår kan jag förvänta mig att se resultat. Återkommer med ett utlåtande då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0