Ni får följa med!

Planen är att denna arbetsdag ska vara väldigt kort. Jag ska bara åka en sväng upp till Luleå och vara framme där på eftermiddagen (med reservation för förseningar).
Enligt prognosen ska det vara elva minusgrader där. Det är ruskigt kallt! Så jag ska se till att mössan kommer med den här gången. Men jag kommer förmodligen inte att gå utanför hotellrummet så mycket. Inte i dag i alla fall. Därför får datorn följa med så jag kan uppdatera bloggen lite.

I morgon är det lön och då funderar jag på att gå och titta på den senaste "Harry Potter"-filmen. Bio är perfekt sysselsättning när man ligger borta. Det hinner jag nästan aldrig hemma.
Jag kanske hinner leta efter lite julklappar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0