Nu rustas det för ännu ett kungligt bröllop!

Det första kungliga bröllop jag såg var det mellan prinsessan Diana och Charles. Jag liksom närmare en miljard andra människor såg vigseln på tv den 31 juli 1981.

Den 29 april nästa år är det sonen prins William som gifter sig med sin Kate i Westminster Abbey (där begravningsceremonin för mamma Diana hölls) (Ex).

Så nu rustas det för ännu ett kungligt bröllop i det Larssonska hemmet. Och den här gången har jag bara dryga fem månader på mig att planera!

Och jag önskar William den äktenskapliga lycka som mamma Diana aldrig fick uppleva.


Kommentarer
Postat av: Tress

Förhoppningsvis är William charmigare och mer kärleksfull än sin far.Kanske brås han bättre på sin mor(hoppas hoppas)

2010-11-23 @ 16:09:50
Postat av: Maria

William är definitivt sin mammas son!

2010-11-23 @ 18:10:49
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Tress

Och absolut det vackra yttre..Och inre :-)

2010-11-27 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0