Fredagspanelen om badkar och gratis resor

Helgens höjdpunkt: Veckans Fredagspanel.

1. VAD GÖR DU FÖR ATT KOPPLA AV?

Tar väldoftande och heta bad i badkaret, tänder lite ljus och ställer på badkarskanten och sluter ögonen. Jag skulle aldrig kunna bo i ett hem där det inte fanns badkar.
Sedan är läsning avkoppling för mig och en förutsättning för att jag ska kunna fungera som människa.

2. HUR SER DET UT HEMMA HOS DIG?

En vän till mig sade en gång när han var på besök: "Man ser verkligen vem det är som bor här!". Jag tror att mitt hem verkligen har en personlig prägel. Det är precis så som jag vill ha det. Eller kan ha det. Får jag någon dag råd så vill jag bo i ett hus med ett stort kök och en trädgård.
För tillfället är mitt hem väldigt "juligt" med massor av pynt, adventsljusstakar och glitter.

3. HAR DU SNATTAT NÅGON GÅNG?

Förmodligen men aldrig i vuxen ålder. Däremot länsar jag allt löst på hotellrummen som jag bor på. Små sykit, skoputsgrejor och tvålar tar jag med mig hem (alltid bra att ha om man får gäster).

4. VAD ÄR DET KONSTIGASTE DU HAR ÄTIT?

Antilop. Tycker bara namnet i sig är konstigt. Men jag har nog fått i mig en massa konstigheter när jag har varit ute och rest. Mycket av det vill jag nog inte ens veta vad det var.

5. NÄR UTNYTTJADE DU DITT KÄNDISSKAP SENAST?

Nu har jag ju inget kändisskap att utnyttja - och ingen önskan om att ha det heller . Men ett raggningsknep som fortfarande fungerar är slogan:
"Marry me - fly for free"


Kommentarer
Postat av: Peter Svanberg

Kul svar! Det sista ska jag berätta för min fru som slet så många år i det där stora nordiska flygbolaget.

Men det var inte det som lockade mig...

2010-11-28 @ 17:37:54
URL: http://petersvanberg.se/
Postat av: Susann

Tycker om det du skrev! Skojigt att se en del bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 12:46:58
URL: http://jade.se/paketresor/bali
Postat av: Mia

fint skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 13:50:38
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0