En liten snabb uppdatering bara

Jag är mitt inne i en intensiv arbetsvecka. Därför blir uppdateringen av bloggen lite lidande. Men jag är oerhört glad över att mina läsare tittar in med jämna mellanrum ändå.

Bland annat har jag haft två övernattningar i Luleå där jag gav hamburgekedjan MAX ytterligare en chans (mest för att det inte fanns så många andra alternativ att välja på just då).
Deras hamburgare klarar jag inte av att äta men jag beställde deras chicken nuggets som faktiskt var ok. Till det tog jag en "lyxmilkshake" med grädde på toppen (!) som var vansinnigt god med förmodligen innehöll så många kalorier att det täckte en hel veckas behov. Men ibland behöver man onyttigheter, eller hur?

Igår slutade min arbetsdag visserligen redan klockan nio på morgonen men då passade jag på att ta en powerwalk i det fina höstvädret istället för att sitta framför datorn. Det visade sig vara ett klokt beslut för just nu öser regnet ner. Dessutom hinner jag inte med någon lång promenad idag - har en lång arbetsdag framför mig i eftermiddag.

I morgon har jag (förhoppningsvis) en kortare arbetsdag innan jag har fyra dagars ledighet att se fram emot. Som jag ska njuta av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0