Otålig väntan på "Modern family"

Så här ligger det till:
Hela min tillvaro faller samman när jag missar "Modern family" på tv. Jag älskar det. Det är den bästa tv-serien sedan "LOST".
Tyvärr har jag jobbat väldigt mycket på fredagkvällar den senaste tiden vilket har medfört att jag har missat flera avsnitt. Och det går inte att se dem på TV4 Play.

Plan B var att beställa serien på DVD så jag kan se den om och om igen. Det visade sig dock att den första säsongen inte släpps förrän den 26 januari 2011. Det är tre månader dit.

Ja, ja. Det är ju tur att tiden går fort i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Hej, nu var det ett tag sedan jag besökte din blogg. Eller vad är det jag skriver, besöker din blogg gör jag då och då men kommenterar desta mer sällan. Din blogg är lika bra som alltid. Good work.

2010-11-01 @ 19:51:37
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0