Parkbänkshångel i Luleå

Jag tillbringade eftermiddagen i går i Luleå (samt sov där i natt). Tog mig en liten promenad på stan efter att jag hade lämnat väskorna och bytt om på hotellet.
Ni kan ju själva förstå förtjusningen jag kände när jag gick där på gågatan och upptäckte ROSA parkbänkar. Förmodligen har de med Rosa bandet-kampanjen i oktober att göra (eller så är norrlänningar mycket bättre på att pryda sina städer).


Visst vill man sätta sig där och bara hångla med någon?


MAX i Luleå har de en "lyxvariant" av milkshake som är hemmagjord med grädde på toppen. Ljuvligt god. Misstänker att den innehåller fem tusen kalorier.
Det blev gårdagens middag.


Min dag började kvart över fyra i morse. När man går upp så tidigt får man vara med om soluppgången på jobbet.


Ödets ironi: i Norrland var det barmark. Den här bilden tog jag innan landning på Arlanda i förmiddags.
Vem beställde snön?? Jag välkomnar den inte!


Kommentarer
Postat av: Tobbe - Allt från webbdesign till min vardag...

Hej!

Det är så jag tänkte fråga dig om en sak! :)

Det är så jag undrar om du är sugen på en ny blogg.se design? Jag brukar ta 300kr för en blogg.se design och då är det helt upp till dig hur du vill ha designen och du får bestämma allt i designen.. :)



Men just nu tar jag bara 100kr. :)

Är du sugen på en ny design så kontakta mig på [email protected]



Med vänliga hälsningar, Tobias / http://tobbees.com

2010-10-23 @ 01:49:28
URL: http://tobbees.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0