Stolt inledning på veckan

Jag inleder veckan med att vara riktigt stolt över mig själv! På ledig dag ställer jag klockan för att gå till gymmet så tidigt på dygnet att det är mörkt ute som ett gruvarbetararsel. Halt som attan var det dessutom. Lyckligtvis var jag förutseende nog att ta på mig mössa, halsduk, vantar och dunjacka. När jag kom fram till gymmet stod det nämligen en hel folksamling utanför i kylan och väntade på att någon skulle öppna stället. Misstänker att den som skulle ha gjort det hade försovit sig. Honest mistake.
Men vår handlingskraftiga spinninginstruktör tog bilen och hämtade en backup som kunde släppa in oss. Träningen blev genomförd och nu är jag så nöjd med mig själv.
Lite frukost och en lång varm dusch väntar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0