Fredagspanelen om bland annat hemliga talanger

Förra veckans nya inslag i bloggen - Fredagspanelen - blev en oerhörd succé. Här är veckans frågor:

1. VILKET VAR DITT FÖRSTA JOBB?

Det första betalda jobbet jag hade var på min mammas arbetsplats som 14-åring. Min uppgift var att lägga i reklamkataloger för företaget i kuvert. Jag fick sitta nere i källaren och genomföra denna monotona uppgift.

2. VILKEN ÄR DIN SÄMSTA EGENSKAP?

Att jag har väldigt dåligt tålamod med korkade människor. Och visar det. Jag blir helt hysterisk över att majoriteten av människorna i det här landet går i genomsnitt 12 år i skola men ändå särskriver och ser ut som fågelholkar när man nämner till exempel Förintelsen.
Jag är övertygad om att George Orwell skrev "1984" som en varning - inte en riktlinje för hur vi skulle leva.

3. BERÄTTA OM EN HEMLIG TALANG?

Jag har ett perverst bra minne för datum men det är ingen talang jag egentligen har någon nytta av. Sedan är jag ganska bra på att sjunga men gör det aldrig.
Samt att kyssas.

4. DU ÄR TVUNGEN ATT FLYTTA UTOMLANDS - VART BOSÄTTER DU DIG?

Även om vintrarna liksom här är för jävliga så skulle jag utan att tveka välja New York. Jag fann en harmoni där som jag inte funnit någon annanstans i världen.

5. VAD DRICKER DU HELST PÅ KROGEN?

Cola zero!
Det är första valet vart jag än befinner mig och det kan man dricka till ALLT.


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Jag SKA flytta till NEW York.

2010-11-02 @ 12:13:38
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0