Gårdagens mest tacksamma fynd

Att bege sig ut och storhandla en lönelördag är att utmana ödet. Jag vet. Men efter en intensiv arbetsvecka så gapade både kyl och frys tomma så jag hade inget val. Dessutom var det lite annat smått och gott som jag också behövde och därför blev det även ett litet besök på Kicks.

Där hittade jag gårdagens mest tacksamma fynd. För är det en produkt som jag verkligen kan tala mig varm för så är det Biotherms Lait Corporel. Den började jag att använda när jag började att flyga för elva år sedan och ännu idag känns inte mitt badrum komplett om jag inte har den hemma.
Det visade sig att Kicks just nu har ett väldigt förmånligt erbjudande på den. 199 kronor. Det är bra mycket billigare än taxfreepriset på Arlanda, kan jag berätta.

Efter ett dubbelpass på gymmet i förmiddags (axlar, bröst, mage och ett avslutande spinningpass) gick jag hem och peelade kroppen och smorde in mig i denna väldoftande hudkräm. Mmmm....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0