Hade inte hösten lite väl bråttom i år?

Man hinner inte alltid med i svängarna. Det senaste väderomslaget kom som en liten ovälkommen överraskning och jag inser jag att snarast måste ner och leta i förrådet efter passande klädsel för att klara av rådande väderlek.
I förrgår hade jag även fått ett mail från jobbet där det stod att jag var välkommen att hämta en vinterkappa vid tillfälle (att hämta en vinterkappa i augusti som det då var är deprimerande).

Så ett besök i förrådet blir eftermiddagens aktivitet. Innan dess ska jag hinna med ett besök hos tandhygienisten och tandläkaren (ska äntligen laga den tand vars lagning jag lyckades sumpa i mitten av juli) samt ett hårt pass på gymmet.

Välkommen september!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0