Omtumlande förmiddag

Jag körde mitt första träningspass på lunchen idag efter förra veckans livshotande förkylning (ja ja, jag var bara lite täppt i näsan och hade ont i halsen men jag har tydligen väldigt höga halter av testosteron i kroppen för jag blir lika gnällig som en man när jag är lite sjuk). Mjukstartade med ett spinningpass på 45 minuter. Det räckte.

Före det var jag hos tandhygienisten för uppfräschning och hos tandläkaren för lagning av en tand vars plomb jag "råkade" tappa för ett par veckor sedan (en självförvållad olyckshändelse).
Trots att jag var förberedd på att det kalaset skulle kosta skjortan så fick jag ändå lite tryck för bröstet när jag skulle betala.

Det är inte billigt att ha schyssta gaddar, ska ni veta. Men å andra sidan är det väl investerade pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0