Årets powerwalkspremiär!

Idag - äntligen - kunde jag genomföra årets powerwalkpremiär. En riktigt lång en alltså. Tidigare har jag bara tagit lite kortare promenader på grund av antingen tidsbrist eller väderlek (av någon outgrundlig anledning har jag bara varit ledig när det har regnat eller blåst orkan).
Men idag var jag ledig samtidigt som solen (och värmen) var framme och då var det bara att ta tillfället i akt. En och en halv timmes promenad blev det. Oerhört skönt!


Harmoni!




Älskade ogräs!


Så här trivsamt och fridfullt kan det vara i förorten.

Nu hoppas jag att morgondagen blir lika strålande vacker så jag kan inleda tisdagen med en lång promenad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0