Kungligt firande idag också

Det var ett magnefikt bröllop igår. Så där högtidligt och lite stelt som ett engelskt bröllop ska vara. Vid ett tillfälle försvann ljudet i sändningen i Public service. Då böt jag för en stund över till TV4 bara för att få höra det hopplösa fallet Malou kalla prins Charles gemål för "Sarah". Det tyckte jag var skojigt.

Även denna dag får rojalistisk fägring. Idag ska jag iväg till Yttre borggården och sjunga för kungen som blir 65 år.

Men sedan åker min tiara tillfälligt av. Nu är det ishockey-VM som kommer att prägla de närmsta två veckorna.

(AB, AB, AB, Ex, Ex, DN, DN, DN)

Kommentarer
Postat av: Stella

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 00:56:19
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Maria

Tack, snälla Stella! Du är så välkommen till min blogg.

2011-05-07 @ 18:17:07
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0