Mycket läsning framöver

Jag ska på kurs nästa vecka och behöver således plugga lite inför den. Samtidigt har jag massor med andra intressanta och spännande böcker som ligger och väntar på att bli lästa (oerhört mycket läsvärt som släpps under våren).
Men i går - en fredagskväll - var jag faktiskt så disciplinerad att jag valde pluggböckerna istället för nöjesböckerna. Då kände jag mig lite stolt över mig själv.



Egentligen skulle jag ha varit ledig idag men jag har lovat att jobba extra. Med mig på bussen har jag idag Michael Connellys "Fågelskrämman" som är en uppföljare till hans briljanta "Poeten".

Önskar er en trevlig lördag, kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Pluggböcker är ju sååå mycket tråkigare! Men måste man så måste man!

2011-04-02 @ 10:41:31
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0