Mys med den sötaste hunden någonsin

Det tränades idag på lunchen. Rygg och spinning. När jag var klar med det såg jag att en kompis skickat mig en fråga om vi kunde mötas upp för en fika på eftermiddagen. Självklart ville jag det så jag stressade hem, duschade, slängde på mig lite mascara och drog iväg.

Facit efter dagen: Jag är och fikar med två jättegulliga killar och kommer hem med Ajfåunen full med bilder av deras hund! Inte en enda på mina kompisar!


Här ligger Daisy och halvsover i sin väska.


Vi fann varandra, jag och Daisy.


Husse bjussar på godis (ja, här är han faktiskt med lite grann på bild!).


Visst är hon söt, lilla Daisy?

Kommentarer
Postat av: Tress

Så söööt.Och vilket sött Namn.Daisy.

2011-08-12 @ 21:44:00
Postat av: Tress

Så söööt.Och vilket sött Namn.Daisy.

2011-08-12 @ 21:44:14
Postat av: Totte

Hallå Maria! :-)



Tack för en trevlig em idag! Fahad och Daisy hälsar så gott till dig! Vi mös alla tre i ditt sällskap! :-) (Som det skulle vara konstigt! Vem myser inte i ditt sällskap?!)



Kramiz från oss alla tre!

2011-08-12 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0