Nya Starbuckskoppar i samlingen

Ok, innan Expressens förstasida idag fick mig att ifrågasätta hälsan hos ansvarig utgivare (samt att innehållet i min mage höll på att komma upp) så var dagen faktiskt riktigt bra. Detta trots att jag klev upp fem minuter över tre i morse.

Först åkte jag fram och tillbaka till Sardinien med fantastiska kollegor. När vi sedan kom till Arlanda så hade vi turen att komma till terminal 5 där Starbucks finns. Och eftersom jag bara är en dag från semestern så tänkte jag att jag skulle unna mig någonting.

Tidigare hade jag sett superfina koppar där som jag verkligen ville ha och har trånat efter. De blev mina idag. Dessutom köpte jag kaffe som jag kan brygga hemma och njuta av, samt en kall Frappuccino. Nota: 386 kronor.

Jepp. Jag har unnat mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0