Sammanfattning av dagen

Jag är rätt nöjd med dagen. Förutom den promenad jag tog med kompis Andreas i morse, hann jag även förbi en sväng till gymmet där jag körde rygg och biceps. Ska jag vara helt ärlig så känns det lite konstigt i ryggen. Som om ryggraden är böjd åt höger. Det gör inte ont men är obehagligt. Det blir säkert bättre när jag får träna den mer än vad jag har gjort den senaste månaden.

I natt ska jag kliva upp tre för att flyga fram och tillbaka till Italien. Sedan är det bara en dag kvar med jourtjänstgöring innan jag får gå på semester. Nu kan jag känna lukten av ledigheten.

Hörrni, innan ni går och lägger er ikväll så vill jag att ni gör en god gärning: Donera lite pengar till de arma människor i Afrika som håller på att dö av svält. Här är länken till TV4´s insamling och hur ni går till väga.

Jag tror att allas nattsömn blir bättre av en god gärning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0