Semesterns första Fredagspanel

1. GILLAR DU ATT VARA I CENTRUM?

Nej. Inte alls. Faktum är att jag har väldigt svårt att ens umgås med människor som har ett för stort bekräftelsebehov och måste synas och höras konstant.

2. HUR STRESSTÅLIG ÄR DU?

Beror helt och hållet på situationen och hur min dagsform är. När jag är trött och utarbetad har jag märkt att jag har en tendens att bli stressad av köer.

3. NÄR KÄNNER DU DIG SOM COOLAST?

När någon lägger fram någonting som de hoppas ska göra mig illa och jag är helt oberörd. Älskar att se besvikelsen i sådana människors ansiktsuttryck.

4. VAD GER DIG DÅLIGT SAMVETE?

Just nu är det väldigt mycket. Den senaste tiden har det varit mycket eftertänksamhet och jag drömmer väldigt märkliga drömmar om nätterna.
Det är som om mitt undermedvetna vill göra upp med mitt förflutna.

5. ÄR DU EN FESTIVALMÄNNISKA?

Nej! Det konstaterade jag förra året på Sonisphere Festivalen. Jag har blivit för bekväm. Dessutom gör alldeles för stora folksamlingar mig nervös.


Jag och kompis Mattias Sonisphere förra sommaren, iklädda sopsäckar. Jag gör aldrig om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0