Ny träningsdagbok från och med idag

Skrev i sista sidan på min Träningsdagbok igår så från och med idag är det dags för en ny. Träningen går över lag väldigt bra just nu, mycket tack vare att jag har varit ledig och kunnat träna som jag vill och kunnat prioritera den.

Nu för tiden så dokumenterar väl de flesta sin träning via appar men jag är min bok trogen (risken för buggar känns minimal). Jag tycker att det är ett fantastiskt verktyg och hjälpmedel i träningen. Bläddrade igenom den gamla igår kväll för att se hur min träning utvecklats under året.
Vissa saker är jag nöjd med, andra kan jag förbättra.

Och varje gång jag börjar på en ny bok så känns det som en nystart. Bara det ger lite extra kick och inspiration.

Den allra bästa träningsdagboken är Fitnessförlagets. Har varit svår att få tag på men finns att beställa på Adlibris för endast 99 kronor.

Nu kör vi!

Fitnessförlagets träningsdagbok
Bild lånad av Adlibris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0