Vilken härlig dag!

Det blev nästan lite för mycket excitement för lilla mig idag ska jag vara ärlig att erkänna. Hela dagen var som en enda stor kondisbuffé med massa roliga inslag.

Först träffade jag upp två mysiga vänner på Södermalm.


Vän Nichlas hade gjort en supersnygg vintermössa till mig. Ja, nu var det högsommarvärme i Stockholm just idag men om ett par månader - när det är otäcka minusgrader ute - så kommer den här mössan att vara min allra bästa vän.

På vägen hem fick jag äntligen beskedet jag väntat på så länge:

TILLÖKNING FÖR KRONPRINSESSPARET!

Man skulle kunna tro att det var tillräckligt med glädje för en dag men det kommer mera: Kompis Mattias gjorde mig sällskap på spinningen på kvällen! Skoj!

Nu ska det målas naglar.


Dagen till ära blir det antingen babyblått eller babyrosa. Hur underbart vore det inte om det blev en av varje?


Kommentarer
Postat av: Sabina

Nästan alldeles för underbart, tycker dock att varannant finger då kanske;) hehehe.

Loveli day helt enkelt.



Tjingeling//Sabina

2011-08-17 @ 21:31:21
URL: http://grewe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0