Från dur till moll: lite generella förhållningsregler

Tro inte för en sekund att det Larssonska residenset är ett muntert ställe just nu. Här råder fullständig förtvivlan.


Här är jag på jobbet för bara ett par dagar sedan. Se så lycklig jag är! Lika förväntansfull och spänd inför vad som komma skulle som Foppa själv (titta på hans leende).

Nu är hjärtat bara fyllt med sorg.

Kan vi hålla oss till ett par förhållningsregler - så där generellt - framöver?

1. Man gör inte slut via sms

2. Man tillkännager inte att man lägger karriären på hyllan på Alla hjärtans dag

För allas välbefinnande liksom...



Kommentarer
Postat av: Tress

Du jag är med dig på den!! Hjärtat mitt blöder fortfarande :-(

2011-02-16 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0