Fredagsmys?

Nu har jag tre lediga dagar framför mig. Välbehövlig ledighet eftersom veckan som gått har varit lite väl omtumlande. Och nästa helg - självaste lönehelgen - är jag ledig hela fyra dagar i rad. Det ska bli oerhört skönt.

Idag har jag hunnit med att åka fram och tillbaka till Luleå, gått till biblioteket och lånat Sophie Kinsellas senaste bok som jag tänker ägna helgen åt att läsa (jag behöver verkligen få skratta), tagit en siesta, tränat rygg och spinning och målat naglarna i färgen "Bohemian brown".

Kvällen avslutas med "Modern family" 22:55 på TV4.

Är det detta som kallas "fredagsmys"?

Kommentarer
Postat av: Tress

OCH så träffade du Rooobert :-)

2011-02-18 @ 21:50:50
Postat av: Maria

Ja, bara en sån sak!

2011-02-19 @ 07:50:23
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0