Fredagspanelen om kylskåpsinnehåll och utomjordingar

Vädret har gjort en drastisk vändning här i förorten från snöstorm till klarblå himmel och solsken. I kväll visas en ny säsong av "Modern family" TV4 och Foppa spelar sin första NHL-match på tre år.
Det firar jag med att göra Fredagspanelen.

1. VILKET ÄR DITT VÄRSTA RESMINNE?

Egentligen har jag inte så många dåliga privata resminnen (däremot har jag ju varit med om ganska mycket märkligt på resande fot, i arbetet). Men när jag var 21 år gammal var jag på en chartervecka på Kos. Det var jag för gammal för redan då.

2. VAD FINNS ALLTID I DITT KYLSKÅP?

Fransk senap, mousserande vin och nagellack.

3. VILKEN LÅT DANSAR DU HELST TILL?

The Righteous Brothers "Unchained melody".
Tätt, tätt. Den är oerhört hångelvänlig.

4. TROR DU PÅ UTOMJORDINGAR?

Nej. Inte alls. Och jag tror inte heller att de alltid landar i USA när de är och hälsar på.

5. VAD SKULLE DU JOBBA MED OM DU INTE HADE DITT NUVARANDE YRKE?

Jag skulle skriva på heltid. Vinner jag någonsin storkovan på Lotto så är det det jag ska ägna min tid till. Skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0