Mattias viktresa på ny bloggadress

Som jag skrivit om i ett tidigare inlägg så fick en av mina coolaste kompisar - en av mina Mattias - för sig att gå ner till under 100 kg innan den 31 mars annars skulle han donera 10 000 kronor till Barncancerfonden. Ja, pengarna kommer nog att sättas in oavsett hur resultatet blir den sista mars men jag har fått en känsla av att Mattias har tappat sugen lite.
Han har inte alls många kilon kvar att gå ner för att nå målet och ännu är det många veckor kvar men jag tror att glöden har försvunnit lite grann. Bland annat drabbades han av en förkylning som satte lite käppar i hjulet (ja, ni vet ju själva hur det blir när killar är täppta i näsan).

Nu bloggar han på en ny adress.

Gå in och peppa killen lite! Cirka 13 kg fram till sista mars ska han gå ner. Det fungerar med lite jäklar anamma och stöttning.

Se till att han inte ger upp redan!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken kille. Vet inte riktigt vad man ska hoppas på. Barncancerfonden eller honom. Båda vill man ju ska få det bästa ut av det.

2011-02-06 @ 15:12:15
URL: http://thebitcheva.blogg.se/
Postat av: Matte

Gör nog ett ryck snart igen, det e lugnt! ;)

2011-02-06 @ 16:14:15
URL: http://northvalleys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0