Omtänksamma kollegor

Kollegor. Vilken stor roll de har i ens liv ändå. Jag har varit på arbetsplatser där prioritering ett har varit revirpissande, intriger och backstabbing (försökte hitta ett svenskt ord för det men det fanns inget i min hjärna idag).
Det är enormt energikrävande att jobba på en sådan arbetsplats.

Därför är det så oerhört uppfriskande att ha kommit till ett jobb där arbetskamraterna är de bästa man kan önska sig. Roliga, omtänksamma och snälla med varandra.
Det ger energi och harmoni.


Den här gåvan fann jag i mitt fack när jag kom till jobbet i förrgår (tack, Helena!). Tidigare har det där legat en chokladask (tack, Cissi!), en magnet med kronprinsessparet på (tack, Emma!) och hårschampoo (tack, Per!). Hur gulligt är inte det?

Älskade kollegor! Ni förgyller mina dagar!


Kommentarer
Postat av: Tress

Fan vad fint!! Vet inte hur det känns på riktigt men det låter underbart!!

Du är fin och bra och det ska man fasen uppskatta!!

Kramar

2011-02-16 @ 21:05:30
Postat av: Maria

Men Tress... Du har ju OLLE på jobbet! Och Jörgen! Och Calle!!!! ;)

2011-02-17 @ 12:00:07
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Tress.

Iaf Olle och Jörgen :-)

2011-02-17 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0