Jag anar succé, Foppa!

Att jag skulle vakna upp till ett fullständigt snökaos i morse var väl väntat. Utanför köksfönstret snöar det verkligen i sidled, nyheterna på tv domineras av inslag om vädret, man råder folk att lämna bilen hemma trots att nästan all kollektivtrafik i verkligheten verkar stå stilla (logiskt) och aldrig har jag väl varit så tacksam över att ha varit ledig från jobbet som just idag. (AB)

Risken att jag får en ofrivillig husarrest resten av dagen är stor men det berör mig inte alls. För Foppa spelar ikväll. Första NHL-matchen på tre år. (AB)

Det är stort, mina vänner. Inte ens vädret kan få mig på dåligt humör idag. Inte heller de som tvivlar på Foppas comeback. (AB)

Välkommen tillbaka, Foppa! Jag anar succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0