Ännu en ovälkommen bugg på iPhone4

Jag jobbar ju över olika tidszoner. Med en iPhone har det aldrig tidigare varit ett problem. Den ställer automatiskt om sig till den lokala tiden där man befinner sig.

Fram tills i förrgår.

Jag befann mig i en tidszon minus en timme svensk tid. Min iPhone befann sig på en timme plus svensk tid. Den trodde helt enkelt att den befann sig i Helsingfors när vi var på Kanarieöarna.

Det ska tilläggas att resten av besättningen också hade Ajfåun. Deras ställde dock om sig som de skulle. Det var naturligtvis bara min som jävlades.

Olydig liten rackare, det där.

Kommentarer
Postat av: Carina Hoffman

Min gör precis likadant och det är en 3Gs, mycket irriterande då man blir lite stressad när man ska ställa alarmet :(

2011-06-15 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0