Ett väldoftande bad på det här...

Jag har vårstädat idag. Eller börjat med det i alla fall eftersom jag har lite kvar att göra. Jag kan i alla fall lova att jag inte legat på latsidan alls. Faktum är att jag varit igång sedan jag gick upp. Sedan verkar det dock som om inte vädergudarna riktigt förstår piken med vårstädning - det är ungefär tio minusgrader ute nu.

Ännu mer vårkänslor fick jag när jag öppnade paketet med sommarkläder som jag beställt på HM. En ny bikini, en tunn klänning, en top...

Hur som helst har jag gjort mig förtjänt av att tappa upp ett väldoftande bad, tända lite ljus, ligga där och värma mig ett tag med en bra bok.

Det är ungefär det jag kvar energi till att göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0