Fredagspanelen om fyllor och smeknamn

Direkt på fredagsförmiddagen kommer veckans Fredagspanel:

1. VILKEN KÄNDIS ÄR DU LIK?

Jag vet att jag ibland påminner om en svensk sångerska till utseendet vars personlighet jag brukar beskriva "som en bilolycka" - jag tycker att hon är otäck, men jag kan inte låta bli att titta.
Fast jag har lärt mig att kamouflera det.

2. BERÄTTA OM DIN FÖRSTA FYLLA!

Det är någonting jag borde minnas eftersom jag kan räkna de gånger jag varit full på en hand. Men jag minns varken första fyllan eller första kyssen.
Jag drar bara slutsatsen att det inte var speciellt minnesvärt. Eller så har jag förträngt det.

3. VILKET ÄR DET KONSTIGASTE SMEKNAMNET DU FÅTT?

De konstigaste smeknamnen sägs nog bakom min rygg.

4. VILKEN ÄR DIN FAVORITFILM?

"Terminator 2"
. Helt sant.

5. HAR DU NÅGONSIN BLIVIT FÖRÄLSKAD PÅ JOBBET?

Självklart! Nästan uteslutande har jag hittat mina hugg på jobbet. Inte alltid med en lycklig utgång dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0