Vem behöver man knulla med på Apple för att få ett alarm som fungerar?

Alltså, jag bara konstaterar:

En iPhone är en väldigt dyr leksak. Och just på grund av priset är det helt oacceptabelt med alla dessa buggar hit och dit.
Det allra minsta man kan begära av en mobil är att alarmet fungerar som det ska. I synnerhet en mobil som kostar så pass mycket.
Man ska inte ens behöva köpa en alarm-app "för säkerhets skull".

Någon skrev på min Facebook-sida att alarmet mer var "en bonus". Nej, det är det inte. Jag har betalat hutlöst mycket pengar för min iPhone med ett skitabonnemang på Tre. Jag litar på att fanskapet ringer när den ska.

Och innan ni tar Apple i försvar och ger rådet att jag ska ställa alarmet på "upprepa" för att få det att ringa så kan jag berätta att jag redan testat det och det fungerar inte heller.

Det är märkligt att en iPhone inte klarar av ett årsskifte. Dyr dynga.

Kommentarer
Postat av: k

2011-01-05 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0