5 tecken på att jag verkligen behöver semester

Sommarens intentiva arbetsbelastning har satt sina spår:

1. Ömma fötter

Mina fötter att så pass svullna nu att jag känner mig som en av Askungens styvsystrar när jag ska stoppa i dem i mina skor.

2. Inga naglar

Såriga nagelband, skivade naglar - hårt arbetande hantverkare har snyggare händer än mig i nuläget.

3. Utebliven träning

I genomsnitt har jag hunnit med tre träningspass i veckan den senaste tiden. Saknar det.

4. Sned rygg

Jag lutar lite åt höger. Som tornet i Pisa.

5. Läsandet

Jag hinner med några sidor på bussen till och från jobbet. Längtar efter att kunna sitta på balkongen och läsa oavbrutet och frossa i spännande deckare.

Sex arbetsdagar kvar, vänner. Sex dagar!



Kommentarer
Postat av: bella

jag rekomenderar new york!!:)

2011-07-28 @ 12:18:41
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Maria

New York är världens bästa stad! Men just nu är det 40 grader varmt där och helt olidligt. Besök där får bli endast på vår eller höst.

2011-07-28 @ 13:32:40
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0