Det blev några nya muffinsformar

Jag har haft nästan en heldag i Kista Galleria. Hade ett presentkort på MQ som jag behövde utnyttja snarast innan giltighetstiden gick ut. Valde att använda det till att köpa en cool väst i päls (självklart oäkta!). När vintern väl är här kommer jag att vara glad att jag köpte den.

På inköpslistan fanns också muffinsformar. Jag har förälskat mig i dem som bland annat Åhléns har som är fyrkantiga och i papp. Perfekt storlek på dem.
Det fanns inte så många framme på hyllorna så en gullig anställd sprang in på lagret och hämtade fler till mig.


Ja, det kan verka överdrivet men tro mig: det går åt en hel del muffinsformar här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0