Försöker SVT medvetet sabotera kronprinsessans födelsedag?

Jag har varit i Göteborg ett par dagar och jobbat (med betoning på "jobbat"). Trots att alarmet skulle ringa 03:40 i morse så ville jag självklart ändå se sändningen på SVT från kronprinsessans födelsedagsfirande på Öland.

Och min enda tanke efteråt var: Försöker SVT medvetet att sabba firandet av vår kronprinsessas födelsedag?

Det är väl en sak att man gräver fram ett antal avdankade "schlagerstjärnor" som framför covers som "hyllning". Sövande tråkigt, men det går säkert hem i stugorna.
Men den här "programledaren"? VEM VAR DET?!

En illa klädd fjantig karl med flygvärdinneknut i håret vars humoristiska tajming var så katastrofal att inte ens kronprinsessan själv emellanåt kunde spela artigt road.

Jag vet ärligt talat inte vem jag är mest förbannad på. Bonnlurken själv eller SVT som tillät hans medverkan.

En sak är dock väldigt klar: Jag vill aldrig ha fanskapet i närheten av min kronprinsessa någonsin igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0