Fredagspanelen om alkoholintag och bergodalbanor

Dagens väder: grått och storm. Därför hinner jag göra veckans Fredagspanel nu.

1. GILLAR DU ATT UMGÅS MED DIN SLÄKT?

Nej. Jag gör det inte heller.

2. HUR BLIR DU NÄR DU HAR DRUCKIT FÖR MYCKET?

Jag dricker aldrig för mycket. Det kan jag nog tacka mitt kontrollbehov för. På sin höjd kan jag bli "salongsberusad".

3. HUR GÖR MAN SLUT PÅ SNYGGAST SÄTT?

Att ha stake nog att göra det ansikte mot ansikte! Det är aldrig roligt att bli dumpad, men att bli det via sms eller liknande tyder dessutom på respektlöshet (och feghet) från dumparens sida.

4. HUR MYCKET KLÄR DU AV DIG PÅ SOMMAREN?

Så mycket jag kan. Men jag är för präktig att sola topless i Sverige (utomlands går det å andra sidan bra men då är miljön en annan). Dessutom klär jag på mig till någonting anständigt när jag går in i en affär eller dylikt. Det ser inte bra ut när man är inne på ICA i en bikini (tänk på det, unga flickor, även om ni anser att ni har kroppen för det).

5. HUR TUFF ÄR DU PÅ NÖJESFÄLTET (ÅKER DU ALLT ELLER INGET)?

ÄLSKAR bergodalbanor! Dessa kan jag åka hur många gånger som helst i rad. Däremot undviker jag attraktioner som "Fritt fall" eftersom jag är rädd att mina äggstockar ska komma ut via näsborrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0