Fredagspanelen om mingelsnack och dyra vanor

1. HUR NOGA ÄR DU MED DRICKSEN?

Mycket! Det är ju mitt sätt att berätta hur servicen var. Har man fått utomordentlig service på en restaurang ska man också visa det genom att ge bra med dricks. Och åt andra hållet också naturligtvis. Har servicen varit långsam och dålig blir det ingenting.

2. HUR SKULLE DU VILJA DÖ?

Lycklig. Helst i sömnen.

3. VAD GÖR DIG KNÄSVAG?

Tre män har fått mig att känna mig riktig knäsvag bara vid åsynen av dem. Det är en härlig känsla, faktiskt.

4. VAD SMÅPRATAR DU OM NÄR DU MINGLAR?

Beror självklart på i vilket sammanhang man befinner sig. Men jag har ganska lätt att anpassa mig och mina samtalsämnen sitt situationen.
Att prata ishockey på en gayfest är till exempel inte att föredra.

5. VAD ÄR DET DYRASTE DU UNNAR DIG REGELBUNDET?

Biotherms
hudvårdsprodukter. Både till ansikte och kropp. De är oförskämt dyra men min hud älskar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0