Fredagspanelen om sol och spöken

1. HAR DU LÄTT FÖR ATT LITA PÅ ANDRA MÄNNISKOR?

Nej. Ett förtroende förtjänar man. Tyvärr kan jag nog vara rätt skeptisk istället mot människor. Jag öppnar mig inte för vem som helst.

2. HAR DU VARIT UTSATT FÖR OPROVOCERAT VÅLD NÅGON GÅNG?

Aldrig personligen.

3. SOL ELLER SKUGGA?

Sol! Jag är helt övertygad om att det är bristen på sol i det här landet som är en bidragande orsak till vår relativt höga självmordsstatistik.

4. TROR DU PÅ SPÖKEN?

Nja. Men om det finns spöken så tror jag att de är i vår närvaro för att skydda oss - inte skrämma oss.

5. VILKA ÄR DE FINASTE KILL- OCH TJEJNAMNEN DU VET?

På flickor: Zoe och Phoebe. På pojkar: Dylan och Joshua.

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om att Modern Family recast:ar baby Lily? :)

Postat av: Maria

Hade ingen aning!

2011-07-10 @ 10:16:49
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0