Jag stöttar Ulf Brunnberg

Nu på lördagskvällen bänkade jag mig framför tvn för att se på "Sommarkväll". Anledningen till detta hette Henrik Lundqvist.

Kvällens programledare var en ny bekantskap för mig - Marie Serneholt. Jag vet vem hon är men jag har aldrig hört henne prata förut.

Jag önskar att jag inte hade behövt göra det ikväll heller. Den rösten skar genom märg och ben.

Härmed stöttar jag Ulf Brunnbergs förslag om en riktig karlakarl-kanal. Jag är så överjävligt less på att se alla korkade våp till fruntimmer som florerar i rutan. Tilde de Paula, Niklas Strömstedts senaste TV4-hugg, Annika Jankell, Sur-Malou och så vidare, och så vidare.

Det är som en maratonvisning av "Dum och dummare".




Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

En manskanal skulle förmodligen bli lika förutsägbar och tråkig, alla killar gillar inte bilar och svett. Däremot ska han ändå ha cred för att han står upp för sin åsikt, även om den anses "obekväm" av andra.

2011-07-17 @ 23:20:10
URL: http://sexnolltva.blogg.se/
Postat av: Gealach

Hittade in här via Expressen-länken. Tycker att det är skoj att se vilka olika reaktioner det blir på ett sådant där uttalande. :-)

Såg att du har en kategori som heter "Kungligt", förresten, där ska jag kika in nu :-D

2011-07-18 @ 19:54:11
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0