Kärleksfulla tillskott i hemmet

Jag har varit på jakt på förmiddagen. Dels efter ett öppet glasmästeri så jag kunde lämna in min fina tavla som ramlade i golvet i början av sommaren. Det visade sig dock att båda ställena hade semesterstängt samtidigt och är inte tillbaka förrän i början av augusti (lite av charmen med att bo i förorten).

Dels behövde jag en ny, större kruka till en av mina blommor som står ute i trapphuset (jag har två stycken därute - de trivs av någon anledning mycket bättre där än inne hos mig).

Jag åkte till Blomsterlandet. Och hittade väldigt mycket mer än bara en stor kruka (bild på den kommer senare när jag har hunnit plantera om blomman).


Miljögården har tydligen en serie porslin med mitt monogram på. Det tyckte jag var ett trevligt initiativ.


Kärlek kan man aldrig få för mycket av. Vi kör lite kärlekstema på balkongen resten av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0