Lugnt tempo resten av dagen

De senaste dagarna har det ständigt varnats för åska här i trakten. Dock utan att det har blivit verklighet. Jag är inte den som önskar dåligt väder men just nu har jag ingenting emot ett rejält åskväder eftersom det är riktigt tryckande ute. Den extrema huvudvärk som jag haft i ett par dagar nu skyller jag på detta (även om jag inte vet om det finns något vetenskapligt belägg för att väder och hälsotillstånd har någon samband).

Visst har nog den senaste månadens höga arbetsbelastning också bidragit till att jag känner mig lite sargad. Men nu är det bara åtta arbetsdagar kvar till semestern. Åtta!

Jag inledde min lediga söndag med ett svettigt spinningpass. Det ger också en ordentlig urladdning. Resten av dagen kommer jag dock att tillbringa i ett mycket lugnare tempo. Ska nog faktiskt ha lite SPA-tema på dagen. Ansiktsmask, fotbad, manikyr och pedikyr.

Ja, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0