Obehaglig väckning

Min jourtjänstgöring började 05:30 i morse. Min plan var att gå upp och duscha vid fem så jag skulle vara någolunda beredd ifall att jag blev utkallad på jobb.

Halv fyra väcktes jag av att jag låg och rev mig själv. Jag hade blivit invaderad av nitiska mygg. Till historien hör att jag är överkänslig mot myggor vilket innebär att jag nu går omkring med stora bölder här och var på kroppen som svider.

Inte den trevligaste väckning man kan få. Men att sova med öppna fönster på sommaren är bland det skönaste man kan göra. Det är ju så få månader om året man kan njuta av denna möjlighet.
Då får man helt enkelt ha lite överseende med lite bett.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får skaffa lite myggnät så kan du sova lugnt sen :)

2011-06-04 @ 19:58:05
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: Helena

Du får skaffa lite myggnät så kan du sova lugnt sen :)

2011-06-04 @ 19:58:12
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0