Powerwalk och film

Eftersom SATS-koncernen uppmärksammar helger som Kristi himmelsfärd är de flesta av deras anläggningar helt stängda idag.
Personligen tror jag bara att man utnyttjar tillfället att kunna ha stängt. Betalar man 550 kronor i månaden så tycker jag att man kan förvänta sig att kunna träna även en icke-helg som denna.

Men icke. Jag fick bege mig ut på en powerwalk istället när min jourtjänstgöring var slut för att få dagens dos av träning.

Först gick jag förbi kompis Mattias som håller på att bygga en gigantisk altan till sitt hus och efter att själva promenaden var över gick jag och hyrde ett par filmer.

Det blir kvällens aktivitet. Se på film. Jag minns inte riktigt när jag gjorde det senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0