Utlåtande av proteinpulver

Jag lovade för ett par veckor sedan att skriva ett utlåtande om det senaste proteinpulvret jag testade, Lean Dessert med smaken Chocolate Fudge Pudding.
Den är väl ärligt talat så där. Den jag hade innan från samma märke - Banana cream pudding - var helt suverän i smaken. Den med choklad har en mer "traditionell" smak av proteinpulver.
Jag ger den en 3:a i betyg.


Nu börjar även denna burk att ta slut, så i morse beställde jag en ny men med smaken Whipped Vanilla Cream (jag bara älskar namnen på smakerna!).


Det här var för övrigt min frukost i morse. Not so mumsfilibaba men en bra start på dagen. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Namnen låter verkligen helt underbara ju!

2011-06-14 @ 12:07:16
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0