Sommartid - för komplicerat för iPhone 4?

Jag behövde gå upp 03:45 i natt. Sommartid.

Efter fiaskot över årsskiftet som min - och många andras iPhone 4 - inte klarade av, tog jag det säkra för det osäkra och ställde en reservklocka.
Vilket visade sig vara klokt eftersom ändringingen till sommartid tydligen också är för komplicerat för den luren. Den ändrade automatiskt tid men alarmet ringde inte. Exakt som det var över nyår. Och då tog det fyra dagar innan alarmet fungerade igen.

Just alarmet är en så grundläggande inställning. Så komplicerat kan det inte vara.

Aldrig tidigare har jag varit ägare till någonting tekniskt som varit utrustad med så många buggar och problem.

iPhone 4 = dyr dynga.

Kommentarer
Postat av: Terese

Min iPhone väckte mig inte heller i morse. Jag hade satt om den till Manuell Tidsinställing och själv satt fram klockan en timme redan innan jag gick och lade mig. Men inte hände något kl 06.30 när jag ställt in larmet inte. Obegripligt!

2011-03-27 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0