Vackert hår är inte heller gratis

De senaste åren har jag tappat fruktansvärt mycket hår. Visserligen hade jag en ganska tjock hårman från början så det är väl ingen direkt katastrof (ännu) men min fläta har blivit hälften så tjock mot var den var tidigare. Och jag saknar verkligen mitt tjocka hår!

Därför gör jag allt i min makt som jag kan för att få det tillbaka. Äter Silica (när jag kommer ihåg att ta dem) och är noga med hårinpackningar (jag är inte lika duktig på att klippa topparna ofta, det erkänner jag).

För ett par veckor sedan såg jag en reklam på tv om ett tillskott som heter Priorin. Enligt reklamen "stärker det håret och ger näring åt hårrötterna". Förmodligen exakt det mitt hår behöver!
Så jag gick iväg till Apoteket (eller "Medstop" som det numera heter) för att inhandla detta.

En liten burk med 90 kapslar (man äter tre om dagen) kostade 399 kronor! Det tyckte jag var oerhört mycket pengar i slutet av månaden när jag var där så det blev inget köp.
Men ett par dagar senare så fick jag dels ett erbjudande på 20 % rabatt på valfri vara på Medstop, dels en värdecheck på 25 kronor.
Och då kom ju saken i ett annat ljus.

Så idag gick jag och köpte mig en burk Priorin (med rabatt och värdecheck blev det bara 294:20). Nu testar jag det ett tag och ser om mina tjocka Hollywood-lockar behagar att komma tillbaka!

Håll tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0