Vårtröttheten har attackerat

Min arbetsdag igår slutade redan halv nio på morgonen. Visserligen blev det inte många timmars sömn på natten men jag sov ändå en stund efter att jag hade kommit hem och det borde ha gett mig energin tillbaka. Men icke. Jag blev kvar i soffan resten av dagen och somnade till "Criminal minds" vid halv tio.

Jag var helt utmattad. Och jag kan inte riktigt begripa varför. Jag har precis haft femdagarsledigt, solen skiner och jag har inte haft alltför betungande arbetsdagar.
Är det kanske massor med tung pollen i luften som gör mig så trött? Eller är det helt enkelt för mycket av det goda (man är ju inte van att solen skiner flera dagar i rad)?

Utan att skämmas gjorde jag ordning våfflor till frukost idag. Och nu ska jag ta mig till gymmet för att försöka få lite energi.

Trevlig våffeldag på er, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0